A legújabb hírek

A H-D felkéri a világ motorosait első elektromos motorkerékpárjának közös tökéletesítésére

30 március 2015

A tavalyi évben útjára indított LiveWire projekt iránti érdeklődés következményeképpen Ázsia, Európa, Kanada és az Egyesült Államok kiválasztott motorosainak lehetőségük nyílik arra, hogy véleményükkel alakíthassák a LiveWire™ projekt jövőjét, azaz a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpár modelljét, miközben a vállalat LiveWire™ projektjének Élménytúrája 2015-ben globális méreteket ölt.

„A LiveWire projekt újraformálta a Harley-Davidson motorkerékpárral kapcsolatos „elvárásokat”, mondta Mark-Hans Richer a Harley-Davidson marketing főigazgatója. „A LiveWire projekt Élménytúrája értékes visszajelzésekkel szolgált arról, hogy a motorosok milyen jellemzőket és motorozási élményt várnak el egy elektromos Harley-Davidson motorkerékpártól. Idén a világ nagyközönségének, motorosainak is lehetőséget nyújtunk, hogy az Élménytúrán tapasztalatukkal, és véleményükkel segítsék ennek az izgalmas technológiának a jövőbeli irányvonalát.”

A LiveWire™ projekt motorkerékpárjai nem eladásra készültek, de a fő cél az volt, hogy a motorosok visszajelzéseket adjanak egy elektromos Harley-Davidson® motorkerékpárhoz fűződő elvárásaikról. A LiveWire Élménytúra tesztvezetésre invitálja a motorosokat, és felkéri őket, hogy ismerjék meg a motor történetét, és adjanak visszajelzést a tapasztalataikról. Még azok számára is, akik még nem motoroznak, lehetőség nyílik arra, hogy megérezzék a LiveWire projekt erejét a Jumpstart™ demón (egy szimulált motorozási élményen) keresztül.

2014-ben több mint 15 000 vásárló adott visszajelzést a LiveWire projektre vonatkozóan, beleértve egy, az Egyesült Államokat átszelő, 30 állomásos túrán. A latin-amerikai vásárlók számára Miamiban rendezett különleges tesztmotorozáson is több mint 6 800 motoros vett részt. A LiveWire projekt hosszabb távú, a kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó terveit Livewire projekt Élménytúra motorosaitól érkező visszajelzések alakítják majd.

A 2015-ös túra három kontinens, nyolc országát átölelő eseményei között például az alábbiak szerepelnek:

• Európa motorosai számára rendezett verseny, akik lehetőséget nyerhetnek arra, hogy bekerüljenek 1000 olyan ember közé, akik a LiveWire projekten az Egyesült Királyságbeli, a francia, az olasz vagy a holland helyszínen motorozhassanak májustól augusztusig.

o EGY. KIRÁLYSÁG2015. május 16. szombat – május 17. vasárnap

o FRANCIAORSZÁG2015. június 27. szombat – június 28. vasárnap

o OLASZORSZÁG2015. július 11. szombat – július 12. vasárnap

o NÉMETORSZÁG2015. július 18. szombat – július 19. vasárnap

o HOLLANDIA 2015. augusztus 8. szombat – augusztus 9. vasárnap

• Áprilisban kezdődik egy 13 állomásból álló túra az Egyesült Államokban és Kanadában, amely páratlan Harley-Davidson® kereskedések és vásárlók számára szervezett rendezvények meglátogatását foglalja magába.

„Bennünket az vezérel, amit a vásárlóink a legfontosabbnak tartanak”, mondta Richer. „Tekintve, hogy az elektromos jármű technológiája gyorsan fejlődik, izgatottan várjuk, hogy még többet tudjunk meg a motorosoktól a LiveWire projekt keretében, így teljes mértékben megérthetjük, hogy pontosan mi jelenti a sikert ezen a piacon, hiszen a technológia továbbra is fejlődik.”

inline_f24b6623b0a052bc5fd1201ae52af589_b5904a570393.jpg


A szabadságot jelentő lehetőségek kiterjesztésével kapcsolatos innovatív megközelítés:

A LiveWire projekt ötvözi a vállalat hagyományos stílusát a legújabb technológiával, és ezáltal újraértelmezi a Harley-Davidson megjelenését, hangját és a motorozási élményt. A motorkerékpár zsigerekig hatoló motorozási élményt kínál ámulatba ejtő gyorsulással és egy összetéveszthetetlen új hanggal.

A rajongók többet is megtudhatnak a LiveWire projektről a projectlivewire.com oldalon. A pontos helyszínekkel és dátumokkal kapcsolatos további információk a weboldalon olvashatók, amint a részletek hozzáférhetővé válnak. A Harley-Davidson minden érdeklődőt arra buzdít, hogy kövessék és vegyenek részt a vállalat munkájában a közösségi médiacsatornákon, így a Facebook-on, a Twitter-en és az Instagram-on keresztül.

Vissza az előző oldalra