A legújabb hírek

Milánóban debütáltak a Harley-Davidson vadonatúj erőgépei

06 november 2019

Az erő, a teljesítmény és a stílus új korát tárta a nagyközönség elé a Harley-Davidson Milánóban az EICMA kiállításon. Bemutatkoztak az új 2020-as Harley-Davidson Adventure és Streetfighter modellek, amelyeket a vadonatúj Revolution Max motorblokkok hajtják.

inline_medb2830d0508ee25a60db2b88227041_3dc57f6eceb7.jpg

A Harley-Davidson, amely első alkalommal vesz részt nyilvánosan a milánói EICMA kiállításon, egy vadonatúj középsúlyú platformmal állt a közönség elé, és információkat fedett fel a Harley-Davidson legújabb V-Twin motorblokkját, a Revolution Maxot illetően.

inline_vca0d423af37d8562fa4e5b5f245ee90_42a01bb03394.jpg

A vadonatúj, 60 fokos hengerszögű nagy teljesítményű V-Twin motorblokkot a Harley-Davidson motorkerékpárok egy új családja számára tervezték, amelyek két különböző modellben öltenek testet: az 1250 cm3-es az új Harley-Davidson Pan America, a 975 cm3-es pedig a Harley-Davidson Bronx 975 formájában.

PAN AMERICA

A Harley-Davidson Pan America egy vadonatúj, fejlett adventure touring motorkerékpár tábortűz, kalandvágy és vagányság tökéletes elegye. A Pan America 1250 modellt, ezt a minden akadályt leküzdő kétkerekűt, amelyen minden szükséges eszköz megtalálható, az ismeretlen felfedezésének öröme hajtja.

inline_v6204f5b27337682ea6c9a69f3a5a2b7_68fa15aede5e.jpg

Az új Pan America 1250 motort a vadonatúj folyadékhűtéses Revolution® Max motorblokk hajtja. A számos új Harley-Davidson modell meghajtását biztosító Revolution Max motorblokkot a rugalmas teljesítményt szem előtt tartva tervezték, amely széles teljesítménysávjával magas fordulatszámú energiát biztosít.

inline_zc545d3e14fe9345ef9e74305bb08264_c2815b3c6735.jpg

Minimális súlya mellett a lehető legnagyobb teljesítmény leadására képes Revolution Max szűk meghajtási profilt kínálva a váz központi elemét képezi, elősegítve a tömeg központosítását és a motorkerékpár könnyű kezelhetőségét.
A könnyű hajtásláncot egy belső stabilizátorral látták el, amely kioltja a hajtómű elsődleges rezgését, így növeli a motoros kényelmét és emeli a jármű élettartamát.

inline_md29a118dd29d35f7ea92c2073e1c799_9868545e6865.jpg

Formatervezése merész és körvonalazott, klasszikus és mégis modern, erős, ugyanakkor sudár – megelőlegezve a Harley-Davidson teljesítmény és stílus közti összefonódásának következő szintjét.

A Revolution Max 1250 motorblokk teljesítménycélok
•1250 cm3-s hengerűrtartalom
•Több mint 145 lóerő
•Több mint 122 Nm (90 lábfont) forgatónyomaték

BRONX

Az új Revolution Max motorblokk képezi a vadonatúj Harley-Davidson Bronx 975 központi elemét is. Ezt a középsúlyú utcai harcost az őt megillető merészséggel és teljesítménnyel látták el. A Harley-Davidson Bronx 975, amelynél a 975 cm3-es Revolution Max nyomatékát és erejét modern, mégis nyers erőt sugárzó külsővel ruházták fel, a középsúlynak egy egészen új értelmet kölcsönöz.

inline_f8438c340aad914b25f191d48edcfef2_4e2eeabf1035.jpg

A Revolution Max 975 motorblokk teljesítménycélok
•975 cm3-s hengerűrtartalom
•Több mint 115 lóerő
•Több mint 95 Nm (70 lábfont) forgatónyomaték

inline_e9fd39710d17e9533c84dfb8404b4bac_03671f5e2a2d.jpg

A Revolution Max motorblokk műszaki paraméterei
•Folyadékhűtéses V-Twin kialakítás
- 1909 óta a V-Twin motorblokk minden legendás Harley-Davidson motorkerékpár központi eleme. Ezt a vonalat követik a középsúlyú teljesítmények küzdőterén is a Revolution Max motorblokk meghajtásával.
- A 60 fokos V-alakú hengerszög egy, a légbeömlést maximalizáló és a teljesítményt növelő, lefelé irányuló áramlást biztosító kettős fojtószelepnek biztosít helyet.
- A folyadékhűtés változó környezeti és motorozási körülmények között is ellenőrzött hőmérsékletet biztosít a motorblokk számára az állandó teljesítmény érdekében.

Partnerek a fejlesztésben – fékrendszer és gumiabroncs
Az új Pan America és a Bronx modellek teljesítményének növelése érdekében a Harley-Davidson olyan kulcsfontosságú beszállítók szakértelmét aknázta ki, akik a fékrendszer és a gumiabroncsok teljesítményét látják el testreszabott megoldásokkal.

inline_yd813257398e8211bb8d6efaa94b3c7b_bb7967986921.jpg

A fékrendszer tekintetében a Harley-Davidson a Brembo céggel működik együtt, akikkel egy új radiál monoblock négydugattyús féknyerget hoztak létre, amelynél az éles szélek lágyabb íveket fognak közre. Tervezése során olyan stílusra törekedtek, amely kidomborítja a motorkerékpár személyiségét, valamint új dimenzióba helyezi a fékpedál kezelését és a fékerőt.

inline_e71f7ff9125ed2335d0ca9dd88afdc96_f747c60d6775.jpg

A gumiabroncsok tekintetében a H-D a Michelin céggel működött szorosan együtt, amely során olyan közös fejlesztésű gumikat állítottak elő valamennyi modell számára, amelyek optimalizálják a teljesítményt, a motorozási érzetet és a járműkezelést bármilyen körülmények között.

ALL FOR FREEDOM, FREEDOM FOR ALL!

Vissza az előző oldalra